منگل، 13 جنوری، 2015

ترانۃ ٹوئیٹر ۔۔۔

میں روز سویرے اٹھتا ہو
اور اپنے بدن کا کوڑھ لیئے
دنیا میں تعفن پھیلانے
لفظوں کے نشتر ساتھ لیئے
سوشل میڈیا آجاتا ہوں ۔۔

پھر ٹوئیٹر پر
میں کپڑے پھاڑ کے ناچتا ہوں
اور ناچتے ناچتے گاتا ہوں

لا  لا لا  لا
لا لا لل لل لا ۔۔۔۔

لا لا لا لا
لا لا لل لل لا ۔۔۔

دنیا میں نہیں کچھ غم کے سوا
نفرت کے سوا
حسرت کے سوا
دھوکے کے سوا
سازش کے سوا

لا لا لا لا
لا لا لل لل لا ۔۔۔

مجھے دیکھو
میری قدر کرو ۔۔۔

الفاظ کہ میری باندی ہیں
انداز میں انشاء میں ہی ہوں
افکار میں ابنِ رُشد ہوں میں
تہذیب مجھی سے زندہ ہے
تمکین مجھی سے قائم ہے
میں عالم ہوں
میں فاضل ہوں
میں دانا ہوں
میں یکتا ہوں
میری قدر کرو

لا لا لا لا
لا لا لل لل لا ۔۔۔

فیورٹ کیا ہے؟ آر ٹی کیوں نہیں؟
فالو کر ابھی!
سن بے سالے!
پٹھے، الو ۔۔۔ کتے، سالے ۔۔ فالو کر ابھی ۔۔۔ میں شاعر ہوں ۔۔۔ فالو کر ابھی ۔۔۔ فالو کر ابھی ۔۔۔ میں دانشور۔۔۔ فالو کر ابھی ۔۔۔

اور جب تم سب یہ سن کربھی
بہرے بنے بیٹھے رہتے ہو ۔۔۔
میں پھر سے کھڑا ہوجاتا ہوں
اور زور سے یہ چلاتا ہوں ۔۔۔
دنیا میں نہیں کچھ غم کے سوا
نفرت کے سوا
حسرت کے سوا
دھوکے کے سوا
سازش کے سوا
اور دیکھو ۔۔۔۔  میری قدر کرو ۔۔۔
سن بے سالے!
میری قدر کرو ۔۔۔
میری قدر کرو ۔۔۔۔

میں چیختا ہوں، چلاتا ہوں
اور پھر تھک کر گر جاتا ہوں
اور خواب میں کہتا جاتا ہوں ۔۔۔
سن بے سالے ۔۔۔
فالو کر ابھی ۔۔۔۔
پٹھے، الو ۔۔۔
فالو کر ابھی ۔۔۔
فالو ۔۔۔
خخخخ ۔۔۔ فاخخخ ۔۔۔ فخخخ 

کوئی تبصرے نہیں :

ایک تبصرہ شائع کریں

بلاگ فالوورز

آمدورفت